Khamis, 17 September 2009

Hari Terakhir (Rabu – 19/8/2009)


Hari terakhir aku dan rakan-rakan bangun awal bersiap dan terus mengemaskan tapak perkhemahan…setelah sarapan kami mengangkut barang ke dalam bot… apalagi kemas nak balik la… bagi rakan-rakan yang dah kahwin tu mesti tak sabar2 jumpa anak2, isteri atau suami… Mesti aku akan rindu kenangan di Pulau Kapas… Setelah memasukkan barang ke dalam lori dan bas.. kami bertolak ke IPD Marang untuk membersihkan diri…. Setelah itu kami bergerak pulang ke rumah…. Tapi memang seronok naik bas PDRM terima kasih akak2 dan abang2 polis….

Terima kasih di ucapkan kepada En. Hisyam dan Fasilitator2 yang banyak membantu kami….Alhamdulillah dapat saya menghabiskan semua aktiviti dan mengikut segala peraturan yang ditetapkan sepanjang berada di Pulau Kapas…. Rindu rasanya kat Pulau Kapas… Tak mungkin aku dapat pengalaman yang tidak dapat digambarkan dgn kata-kata……

3 ulasan:

  1. bro pahal gmbr aku 1 pu xda?

    ari 2 abseiling pun x dtg. pakat ngan abg ke?

    BalasPadam
  2. Akum
    flying hang mai tak?
    Haa ni blog koi - MemoriTerindah-kakkoi

    BalasPadam
  3. Akum
    sorry....Flying fox laa tersasul laaa pulok.

    BalasPadam