Selasa, 8 September 2009

Demam oh demam....

hmm... Dalam x sabar nak pergi camping di Pulau Kapas aku demam. Suspek denggi, sebab aku x der batuk ngan selsema...nasib baik bukan H1N1... apalah ujian tuhan nak bagi.. sabar jer lah, dua hari sebelum pergi lak tu... hari pertama tu demam teruk gak, aku makan ubat 4 jam sekali ikut arahan doktor tapi tak kebah juga, suhu badan antara 38 ke 39 . Keluar modal sikit beli 100 plus, 4 botol besar aku minum dalam dua hari. Sebab antara ubat paling mujarab utk denggi 100 plus dengan sup ketam. hr kedua aku demam aku pergi jumpa doktor lagi dia bagi ubat kuat sikit, balik aku beli ketam pula buat sup. Nasib aku agak baik sebab demam mula berkurangan petang kedua tu.. tapi masih risau lagi sebab esok dah nak pergi tapi barang tak packing lagi, nasib baik ada isteri tersayang dia yang tolong aku packing barang2 nak dibawa ke Pulau Kapas. Doktor tak bagi aku pergi camping sebab aku demam.. tapi pagi sebelum pergi, aku mula beransur pulih dengan izin tuhan.. bersyukur aku...walaupun masih x sedap badan....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan