Khamis, 17 September 2009

Hari Keempat (Selasa –18/8/2009)








Bangun pagi kami masih di dalam hutan….aktiviti survival masih berjalan… hmm aku tertunggu2 bila fasilitator nak ambil kami… yerlah air yang dibekalkan sudah habis…. Haus sangat…. Jam 4 petang baru kami dapat keluar dari hutan … masa tu En Din yang ambil kami…. Dan dia suruh menceritakan kisah kehidupan… mungkin zaman aku x merasa susah sangat… yerlah org tua ku bekerja sekiranya tiada duit kami beramai-ramai kami pergi kekebun petik kopi…Cari siput sedut…susah mcm mana pun kalau buat kerja adalah duit… teringat balik aku rasa rindu dengan zaman kanak2 ku…… setelah keluar dari hutan kami diberi makan bubur dan air fresh orange…. Nikmat nya dapat makanan… yang penting air dekat 4 gelas aku minum air…. Setelah menjamu selera aku mandi dan solat … kemudian menyediakan makanan untuk bbq… best seronok betul dapat gotong royong macam tu……malam tu kami menyediakan bbq ada sotong panggang, udang bakar, ikan bakar….. best….. sotong kat Terengganu segar2… setelah selesai menjamu selera…ada aktiviti persembahan mengikut kumpulan … seronok juga lama x buat aktiviti macam tu…..selepas itu kami dibenarkan tidur….. aku sentry bersama rakan-rakan ku dan aku tidur jam 4.30 pagi….

Tiada ulasan:

Catat Ulasan